M
Menno
08 december 2023 om 11:56
Oostenrijk Singlevakantie Kirchberg Zaterdag 13 januari 2024
Even de eerste post voor deze vakantie. Nog een maandje!
15 reacties
R
Rick
11 december 2023 om 19:32
Hee Menno, ik ga ook mee naar Kirchberg. Zin in!
0 0
L
Lisanne
11 december 2023 om 21:12
Ik ga ook mee :) gaan jullie skien of snowboarden? Ik skiën. Is mijn tweede wintersport.
0 0
R
Rick
13 december 2023 om 13:38
Gezellig! Ik ben snowboarder en heb al wat jaren ervaring.
2 0
M
Menno
13 december 2023 om 14:41
Ik ga ook snowboarden, ga ook al een paar jaar op wintersport. Wel met doel om relaxte de berg af te gaan en heel beneden aan te komen :-) Om daar een feestje te vieren.
0 0
L
Lisanne
13 december 2023 om 20:34
Klinkt als een goed doel toch ;) vooral ook heel beneden komen haha
1 0
L
Laura
23 december 2023 om 13:08
Leuk, ik ga ook mee skiën in Kirchberg! Wordt de vierde wintersport voor mij, hou van rustige tochtjes en lekker genieten. Fijne kerst en tot in de sneeuw ;)
1 0
R
Reneé
23 december 2023 om 17:11
Gezellig! Ik ga ook skiën, voor mij is het de tweede wintersport. Fijne dagen gewenst!
1 0
M
Menno
31 december 2023 om 18:01
De beste wensen voor 2024! Nog 2 weekjes!!!!
0 0
R
Rick
06 januari 2024 om 12:32
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Ik lees dat een skikaart online kopen voordeliger is dan ter plekke. Op de site van Estivant staat bij onze Kirchbergreis "Als je op zaterdag arriveert, raden wij je aan om vanaf zondag een skipas te kopen". Vreemd, want ik ben bij dit soort reizen gewend dat je in de ochtend aankomt met de bus, en nog voordat je je kamer hebt al de bergen in kan gaan. Dan heb je een 8-daagse skipas nodig. Op https://www.kitzbueheler-alpen.com/nl/bri/wi/ski/kitzski-prijzen.html zie ik dat 8-dagen (za tm za) 422,- is voor het Kitzski gebied. Neem aan dat de veel ruimere skipas (Super Ski card) voor 470,- voor onze reis niet nodig is. Heeft iemand anders dit al bekeken?
0 1
L
Lisanne
07 januari 2024 om 14:28
Hi Rick, vorig jaar inderdaad ook pas zondags gaan skiën omdat toen de lessen startte. Maar deel ging wel al zaterdag. Ik ga met de auto. Overnacht vrijdag in de buurt dus zaterdag vroeg daar. Wil zeker dan al gaan skiën. Ik ga eens kijken want als het voordeliger is koop ik hem alvast. Scheelt weer regelen daar ;) ik ga even kijken of de ruimere nodig is, klinkt niet zo hè?
0 0
R
Rick
08 januari 2024 om 10:52
Denk dat die SuperSkiCard niet nodig is. Als we alsnog een dagje naar het tegenovergelegen SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental willen kan je je pas voor een dag 'uitbreiden': https://www.skiwelt.at/nl/kitzskiwelt-tour-prijzen.html
0 1
M
Menno
08 januari 2024 om 12:10
De voorpret is al begonnen. Hier sneeuwt het! Ik neem ook altijd een 8daagse pas. Op de aankomst dag lukt in de loop van de ochtend meestal wel. Even afhankelijk van aankomsttijd bus en snelheid bij de verhuur materiaal. Op vertrekdag kun je de hele dag de piste op. Superski card lijkt wel voor onpraktisch groot gebied. Dan moet je met auto's of met de bus naar bijvoorbeeld SaalBach. Dat gaat allemaal van de tijd op de piste af. Gewone kaart lijkt goed genoeg
0 0
M
Menno
08 januari 2024 om 12:10
Wie vertrekt er nog meer met de bus vanuit Utrecht?
0 0
L
Laura
08 januari 2024 om 12:45
Ik ga trouwens zaterdag overdag met de trein (was even spannend...spoor stakingen in Duitsland zijn dan als het goed is afgelopen). Ik hoop jullie rond etenstijd te zien die avond.
0 1
R
Rick
09 januari 2024 om 16:09
Benieuwd hoe die treinreis je bevalt Laura! Over de skipas heeft Lotte van Estivant het volgende laten weten: Jullie kunnen er inderdaad voor kiezen om zaterdags de piste al op te gaan nadat jullie de skimaterialen hebben opgehaald. Wél raden we aan om die pas voor de zaterdag eventueel ter plekke te kopen, omdat er een grote kans is dat je maar een pas voor een halve in plaats van hele dag nodig hebt. De skipassen worden ter plekke door je reisbegeleider ook geregeld met de rest van je reisgenoten, dus je zou ook tot ter plekke kunnen wachten met de aanschaf om af te wachten wat de rest doet.
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd