R
Robert
22 december 2022 om 07:41
Italië Singlevakantie Marilleva Zaterdag 28 januari 2023
Hi reisgenoten, ik ben Robert en ik reis per bus stap op in Alkmaar, naar Marilleva en zou leuk vinden al beetje te ontdekken met wie ik een week doorbreng. Ik heb op de vele webcams in het gebied dat aan de hoeveelheid sneeuw niet kan liggen ;-) site live webcams https://nl.bergfex.com/folgarida-marilleva-val-di-sole/webcams/
7 reacties
D
Dorina
27 december 2022 om 16:25
Hoi Robert . Nog een paar weken en dan weer heerlijk een week op de ⛷️. Ga ook met de bus - stap alleen op in Utrecht. Veel zin in. Groet Dorina
2 1
R
Robert
28 december 2022 om 12:56
S
Sylvia
02 januari 2023 om 10:22
Hallo alledrie, ik ga ook gezellig mee vanaf Utrecht met de bus. Ik heb dit al eerder hier gemeld maar ik kan die communicatie helemaal niet meer vinden. Heel vreemd. Fijn dat jij al sneeuw hebt gezien Robert! daar maak ik me wel een beetje zorgen over. Geen idee of ze in Italie ook veel met kanonnen werken. Groetjes Sylvia
1 2
F
Frederique
15 januari 2023 om 13:43
Hoi! Mijn neef Dustin en ik gaan ook mee, vertrekken vrijdag 27e vanaf Amsterdam Holendrecht. Voor zover ik kan zien valt er de komende week nog wat sneeuw en daarna wordt het mooi weer. Dus genoeg vorst voor de sneeuwkanonnen. Ik heb meerdere keren in Italië geskied, er waren altijd ruim voldoende sneeuwkanonnen aanwezig en de pistes worden zeer goed verzorgd. We kijken er erg naar uit, tot dan iedereen!
2 1
A
André
26 januari 2023 om 14:33
hoi ik ben Andre en ga ook mee. ik heb deze week geboekt en heb er zin in. Ik stap ook in utrecht op.
0 0
X
Xandra
27 november 2023 om 20:58
Hoi allen, ik ga ook mee met goede vriendin Inge. Wij stappen in E'hoven in de bus. Heel fijn dat er al sneeuw gezien is. Heel erg veel zin!! Xandra
0 0
X
Xandra
10 januari 2024 om 19:59
Het is al snel...! ????. Ik tel nog maar 5 mensen.. het zijn er vlgns mij 10 in totaal... Waar is de rest? Zijn er nog meer Eindhoven-opstappers?
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd