S
Selma
06 januari 2019 om 11:08
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill
Hallo, Mijn dochter van 6 zal in Mittershill (2-9 maart) een dag of drie op skiles gaan (haar derde keer). Zijn er nog meer kinderen die op skiles gaan? We zijn benieuwd! Groet, Selma
5 reacties
A
Anita
21 januari 2019 om 16:23
Hoi, ik heb eenzelfde soort vraag. Wij gaan 2 maart naar Mittersill Mijn zoon is 12 en heeft 5 jaar ski ervaring. Ik heb begrepen dat er meerdere kids van 12-13 zijn. Hebben die ook ski ervaring? Gaan die wel/niet op les? Ik hoor het graag, Groet Anita
0 0
E
Evelien
11 februari 2019 om 11:24
Hallo, Mijn dochter van 6 zal in Mittershill (2-9 maart) een dag of drie op skiles gaan (haar derde keer). Zijn er nog meer kinderen die op skiles gaan? We zijn benieuwd! Groet, Selma Hoi Selma, Mijn zoons, Xem van 6 en Noah van 8 jaar gaan ook op ski les die week. Ze hebben een paar lessen gehad in Nederland, nog wel beginners dus. Ze zullen dan wel niet in hetzelfde klasje komen? Groetjes, Evelien
0 0
V
Vivian
16 februari 2019 om 22:09
Hoi, Mijn dochter van 7 en zoon van 8 gaan die week ook les volgen! Is de 2e keer dat ze gaan skieen. Tot gauw! Vivian
0 0
N
Niclaa
17 februari 2019 om 21:28
Hoi, ik heb eenzelfde soort vraag. Wij gaan 2 maart naar Mittersill Mijn zoon is 12 en heeft 5 jaar ski ervaring. Ik heb begrepen dat er meerdere kids van 12-13 zijn. Hebben die ook ski ervaring? Gaan die wel/niet op les? Ik hoor het graag, Groet Anita Hoi Anita, mijn dochter Kim is 13 en is al erg blij dat er iemand van ongeveeer haar leeftijd is. Wij hebben ski-ervaring en gaan niet op les, wel mee met de ski-safari... Groetjes, Kim en Niclaa
0 0
L
Ludmila
20 februari 2019 om 21:29
Hallo, Mijn dochter van 6 zal in Mittershill (2-9 maart) een dag of drie op skiles gaan (haar derde keer). Zijn er nog meer kinderen die op skiles gaan? We zijn benieuwd! Groet, Selma Hallo, mijn zoon Robin van 4 (bijna 5:) zal ook op de skiles gaan. Voorheen heeft hij 3-de level skicursus in een de sneeuwcentrum behaald. Groet, Ludmila
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd