J
Jessica
09 januari 2024 om 20:59
Duitsland Eenoudervakantie Altastenberg-Winterberg Maandag 19 februari 2024
Op 19 februari a.s. ga ik met mijn zoon Silas die bijna 7 jaar is naar Winterberg! Ik ben benieuwd wie wij daar gaan ontmoeten! Ik vind het best een beetje spannend omdat ik Silas nog niet zo snel alleen met een vreemde groep kinderen naar ski les zie gaan, maar hopelijk komt het goed en anders maken we er ook wel een leuke vakantie van. Zelf heb ik een paar keer geskied (de laatste keer al zeker 8 jaar geleden) en Silas nog nooit. Het lijkt mij zo leuk dat hij het ook leert zodat we het ooit eens samen kunnen doen. Groet, Jessica
9 reacties
G
Gerja
10 januari 2024 om 19:08
Hoi Jessica, ik ben ook van de partij met mijn dochter Ilon van 13. Ook ik begin kriebels te krijgen als ik aan de vakantie denk. Ik herken me in jouw verhaal. Voor mij is het ook al even geleden. Iets met andere prioriteiten? Ondanks dat kunnen wij niet wachten om samen op de latten te staan. Tot gauw! Groetjes Ilon en Gerja
1 0
J
Jessica
12 januari 2024 om 16:06
Hoi Gerja, wat leuk dat jullie ook gaan! Het schiet al mooi op naar februari. Hopelijk ligt er genoeg sneeuw, ik heb er ook veel zin in (en ik praat er met Silas maar niet teveel over nog, hopelijk vindt hij het vanzelf leuk als hij de sneeuw ziet ????). Tot dan!
1 0
J
Jan Eggo
15 januari 2024 om 19:40
hoi hoi, ook voor mij en mijn kinderen de eerste keer skien! ik heb de lessen bijgeboekt en ben heel benieuwd hoe de kinderen (M15 en J12)het gaan vinden. we hebben er iig veel zin in! zelf heb ik al wel een paar keer op de lange latten gestaan (zeker 20 jaar geleden ;-)) en een paar geleden nog op het water geskied (dat telt ook toch??)
1 1
A
Anouk
25 januari 2024 om 18:58
Hou Allemaal, Ik, Anouk en mijn dochter, Luna (10) gaan ook de 19de! Heel veel zin. Mijn dochter vind het allemaal nog erg spannend en zegt nu.. ik wil niet op skiles, ik leer het wel van jou, ( we hebben nu al paar keer in de Uithof geoefend en ze weet bochtjes te maken ( ik ski al sind ik 10 was en was in een ver verleden skijuf ???? ) Maar ik hoop wel stiekem dat ze het misschien toch leuker zal vinden om met de andere kinderen op les te gaan als ze het ziet. Het is nl. zo leuk voor kids onderling. Groetjes en tot de 19de ! Anouk
2 2
S
Samantha
30 januari 2024 om 22:21
Hoi allemaal, ik en mijn dochter Olivia (8) en zoontje Oliver (4) gaan ook de 19e. We kunnen alledrie nog niet goed skiën dus hebben ook lessen geboekt. We hebben er zin in . Groetjes, Samantha
2 1
G
Gerja
05 februari 2024 om 18:30
Het komt nu echt dichtbij. Zin in.
2 1
S
Stefan
06 februari 2024 om 10:14
Hoi, wij zijn Stefan en Lara en we komen uit Heemstede. We hebben onwijs veel zin in de wintersport. Zelf doe ik al heel wat jaren aan snowboarden, maar voor Lara wordt het de eerste keer. Ze heeft in SnowWorld een paar lessen gehad de afgelopen weken en komt al redelijk naar beneden, als we daar zijn gaat ze verder lessen. Tot in de sneeuw ;-)
2 0
M
Mandy
06 februari 2024 om 20:39
Hoi! Ik, Mandy, ga samen met mijn dochtertje Beertje van 4 ook de 19de. Wij komen uit Zandvoort. Beertje kan niet wachten om te leren skiën. Zelf ski al heel wat jaren en heb er ook heel veel zin in. Eerste skivakantie met mijn dochtertje en eenouder vakantie. Ben heel erg benieuwd en heb er zin in!
2 0
I
Ilse
06 februari 2024 om 20:40
Hoi allemaal, wij hebben er ook al veel zin in! Leuk om jullie te gaan ontmoeten! Hopenlijk ligt er wel sneeuw met deze temperaturen:) Ik kan al skiën, mijn zoontje Adam (4) heeft recent 2 lessen in de Uithof gehad. We gaan het zien, ben erg benieuwd. Ik lees in de nieuwsbrief als reistip een vignet voor Oostenrijk, maar het is niet mijn plan om daar doorheen te rijden haha. Succes met de voorbereidingen!
2 1

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd