M
Mels
11 september 2023 om 21:18
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 17 februari 2024
Hoi, wij zijn Lana (10), Timo (8) en Mels (44). Wij gaan met eigen vervoer naar Mittersill. Lana en Timo kunnen goed skiën. Maar ze hebben afgelopen zomervakantie een beginnerscursus snowboarden gedaan en willen daarmee verder in Mittersill. Ik ga met een snowboard mee op ski safari. We hebben er nu al zin in! Wie gaan er nog meer mee?
6 reacties
E
Estatira
14 september 2023 om 22:30
Ik zit nog te twijfelen. Vraagje over het zelf rijden. Doe je dat gewoon in 1 keer of ga je ergens overnachten?
0 2
J
Jolanda
19 september 2023 om 19:11
Ik zit er ook aan te denken om samen met mijn 2 zonen van 12 en 14 jaar oud te gaan. Zij hebben geen ski ervaring. Gaan er nog meer kinderen mee, zelfde leeftijd zonder ervaring? Hoor het graag! groet, Jolanda
0 0
P
Paul
26 september 2023 om 11:31
Hi, Lex (8), Cas (6) en ik (Paul, 42) gaan ook gezellig mee. Eerste keer Estivant wintersport. De jongens gaan voor het eerst op les. Zelf ski ik al een lange tijd en denk ook mee te gaan op ski-safari. De jongens gaan de vrijdag nog naar school en stap daarna in de auto. 5, 6 uurtjes rijden en dan overnachten. We hebben er zin in!
1 0
C
Corinda
26 oktober 2023 om 22:54
Hey, wij Micha (8) en Corinda (38) gaan ook gezellig naar Mittersill. Het is voor ons de 2e keer met Estivant. Vorige jaar heel goed bevallen ;-). Ik ga denk ook mee op skisafari. Wij gaan met de bus. We hebben er al veel zin in. Groetjes!
0 0
A
Arman
07 november 2023 om 10:58
Hi, Danté (6) en ik hebben er heel veel zin in. Hij gaat 4 dagen op skiles. Vorig jaar ook skills gehad. Ben zelf 30 jaar snowboarder. We gaan met de bus mee! Geen ski safari voor nu denk ik
0 0
B
Baukje
09 november 2023 om 17:19
Hé hallo, wij Ylva (8) en Baukje (51) gaan voor de tweede keer mee met Estivant. We reizen weer met de trein, dus lekker relaxed ;). Vorig jaar met skisafari mee geweest terwijl Ylva les had. Vond ik super! Lekker op tempo, veel km's gemaakt en veel van het gebied kunnen zien zonder steeds op de kaart te hoeven kijken. Voor mij ideaal.
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd