S
Sarina
13 november 2023 om 16:16
Oostenrijk Eenoudervakantie Mittersill Zaterdag 10 februari 2024
Hoi! Ik (Sarina), Isabel 11 jaar en Loïs 4 jaar gaan komende carnavalsvakantie naar Mittersil. Dit is de eerste keer dat Loïs ook mee gaat. We gaan met de trein, dat is al eens eerder goed bevallen en hopelijk bevalt het nu weer. We kijken er ontzettend naar uit!
5 reacties
M
Manon
17 november 2023 om 13:41
Hoi Sarina, ik overweeg om samen met mijn dochters (12 & 10) voor het eerst met Estivant op wintersport te gaan. Ik zie dat jij met de trein reist, mag ik vragen waarom dat jouw voorkeur heeft boven de bus? Ik hoor graag van je! Groet, Manon
0 0
S
Sarina
27 november 2023 om 09:15
Hey Manon, ik kreeg geen melding van jouw reactie. Maar bij deze alsnog : - ) Ik keek een beetje op tegen de bus-nachtreis met mijn dochter van 4. Dan doe ik geen oog dicht. En mijn dochter van 11 keek er tegen op om naast een vreemde te zitten en slapen. We zijn afgelopen dutchweek met de bus naar Val Thorens gegaan en dat was super goed bevallen maar toen reisde we met z'n tweeën. Dit is ook mijn eerste Estivant vakantie.... Ben benieuwd!
0 0
S
Sabine
04 december 2023 om 18:33
Hi Sarina, leuk dat jullie gaan! Ik ga ook boeken met mijn zoontje Tibbe en heb ook wel interesse in de trein. Wellicht kunnen we (een deel) samen reizen? Hoe ziet jouw reis eruit? Heb je die ook al geboekt? Groeten Sabine
0 0
S
Sarina
13 december 2023 om 09:42
Hi Sabine, wat leuk! Ik app je even. Ik kreeg je nummer door. PS: als je met de trein wilt gaan kun je het beste snel boeken want de treinreizen zijn erg gewild rond die periode.
0 0
M
Manon
15 december 2023 om 13:40
Hoi Sabine, Excuses voor mijn late reactie, ik kon niet meer inloggen. Wij hebben inmiddels ook geboekt, we gaan toch met de bus. Maar we zien elkaar in ieder geval daar, leuk! Groetjes Manon
0 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd