L
Lenny
24 november 2019 om 21:01
Tips & Ervaringen
Ik zou graag 2 weken willen boeken. Heeft iemand dat al een keer gedaan? En dan 2 weken naar 1 bestemming of een combinatie van 2 verschillende bestemmingen? Ik hoor graag jullie ervaringen!
7 reacties
J
Jennifer
27 november 2019 om 19:33
Hoi Lenny, Wij hebben wel eens twee weken op dezelfde bestemming geboekt, maar vonden dat geen succes. Het weekprogramma is dan 2x hetzelfde en verder wisselt dan de gehele groep. Zowel de kinderen als ik vonden dat heftig. s Ochtends afscheid nemen van een groep mensen en s middags weer een complete nieuwe groep. Als ik nog een keer twee weken zou doen, zou ik twee bestemmingen kiezen. Groet Jennifer
0 0
L
Lenny
30 november 2019 om 17:51
Hoi Jennifer,Bedankt voor je reactie. Wat jij zegt had ik al wel een beetje verwacht dus dat is fijn om van jou bevestigd te krijgen! Dan ga ik op zoek naar 2 leuke bestemmingen ???? Heb je goede ervaringen met estivant? Groetjes Lenny
0 0
J
Jolanda
16 december 2019 om 22:01
Ik herken hetzelfde dat Jennifer aangeeft, maar niet uit eigen ervaring. Ik ben 1x twee weken geweest op twee bestemmingen, maar ook dat vond ik vrij intensief. Voor mij is optimaal om een paar dagen voor en een paar dagen na Estivant nog iets leuks te doen met de kinderen. De afgelopen jaren heb ik langer over de reis gedaan en dan leuke overnachtingen geboekt.
1 0
A
Angela
11 januari 2020 om 11:51
Hoi, het wisselmoment kan pittig zijn. Dit jaar gaan wij 1 week naar Bled en dan 1 week Rovinj.
1 0
G
Geertje
16 januari 2020 om 21:26
Vorig jaar twee opeenvolgende weken naar Cambrils geweest. En dat is prima bevallen. Dit jaar ook weer voor 2 weken achter elkaar op 1 locatie geboekt.
1 0
M
Marleen
04 februari 2020 om 17:20
Wij hebben 1 x 2 weken op dezelfde locatie gestaan. Vonden de wisseldag erg vervelend. Het was onze 1e Estivant ervaring, dus moesten sowieso erg aan t concept wennen. Maar als de mensen waar je het leuk mee hebt ook blijven, is dat anders natuurlijk. We hebben ook een keer twee locaties gedaan. Dat is goed bevallen. Nadeel is dat je op 1 dag alles in en uit moet pakken en weer moet reizen. In beide gevallen moet je weer opnieuw kennis gaan maken. Dezelfde activiteiten hoeft geen probleem te zijn. Jee kunt ze dan verdelen over de 2 weken. Wij gaan weer eens 2 weken op 1 locatie proberen.
0 0
M
Maaike
27 februari 2021 om 11:49
Dat ligt helemaal aan jezelf. Ik heb alle jaren altijd 2 weken op dezelfde plek geboekt omdat ik het verschrikkelijk vindt om halverwege de vakantie de hele teringbende weer in te moeten pakken en op de nieuwe locatie weer uit te pakken. Ik heb altijd 1 of 2 dagen nodig om te landen... en aan het einde begin ik 1 of 2 dagen voor vertrek alweer rustig aan op te ruimen. Als ik dan halverwege moet verhuizen, dan creëer ik onnodig onrust in mijn lijf. Dus voor mij is dat geen optie. En het programma verdelen we lekker over de 2 weken. Dan is je week niet zo vol gepropt want de meeste activiteiten zijn altijd heel heel leuk! Wat wel elk jaar even een slik moment is, is de zaterdag waarop dan veel vrienden en vriendinnen van kinderen en mij vertrekken....maar he, er komen ook altijd weer leuke mensen voor in de plaats.
1 0

Helaas. Je kunt alleen een reactie plaatsen als je bent ingelogd